POLITICA DE RETUR & SCHIMB

SC ANNA FELLINI BAGS SRL

POLITICA DE RETUR
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”

In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, poseta.ro iti garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului.

Urmeaza pasii de mai jos pentru a solicita un retur:

Descarca si completeaza toate datele din Formularul de Retur cu un CLICK AICI
Notifica departamentul de Customer Service in scris la adresa office@poseta.ro, referitor la coletul pe care urmeaza sa il returnezi
Expediaza comanda de retur impreuna cu Formularul de Retur inclus la adresa : str. Apalinei, nr. 122, Reghin, jud. Mures, cod postal 545300.
In termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produsului/produselor returnat/(e), in contul specificat in Formularul de Retur
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Este necesar ca produsul original sa fie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (in afara de Posta Romana – cu exceptia serviciului de curierat rapid Prioripost)

In cazul in care ai primit un produs cu defect sau altul decat cel comandat, te rugam sa transmiti solicitarea in scris la adresa office@poseta.ro, impreuna cu fotografiile produselor receptionate. Returul in acest caz va fi organizat de catre SC ANNA FELLINI BAGS SRL
POLITICA DE SCHIMB

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa office@poseta.ro in care vei specifica numarul comenzii, numele si prenumele complet cat si produsul pe care il doresti la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit de tine nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Dupa confirmarea disponibilitatii produsului pe care il doriti la schimb, este necesar ca produsul original sa fie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (in afara de Posta Romana – cu exceptia serviciului de curierat rapid Prioripost) la adresa: str. Apalinei, nr. 122, Reghin, jud. Mures, cod postal 545300.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.

In momentul in care va fi receptionata comanda de retur in sediul magazinul online, iti vom expedia comanda de schimb. Pentru comenzile de schimb nu sunt percepute taxe de livrare suplimentare. Costul de livrare al comenzilor de schimb este suportat de catre www.poseta.ro

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.

FORMULAR DE RETUR
Numarul comenzii se poate gasit in sectiunea Contul meu > Comenzi sau in emailul primit la plasarea comenzii.
Se completează doar pentru comenzile achitate ramburs. Pentru comenzile achitate online prin card bancar, suma se va restitui în contul plătitor.