Cum cumpăr?
Informatii privind procesul de achizitie pe poseta.ro
Comandă online
Adaugărea produselor în coș se face prin apăsarea butonului „Adăugă în coș”.
Presupunem ca în prealabil ați selectat poșeta dorită și numărul de produse pe care doriți să le comandați.
Dacă doriți modificarea unui element după adaugărea produselor în coș, e suficient să modificați cantitatea dorita și coșul se va actualiza.
După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumpărare se continuă prin apăsarea butonului „Finalizează comanda” și parcurgerea paginii de comandă.
Aici va trebui să completați următoarele:
Date cumpărător:
informații necesare pentru facturare și pentru livrare în cazul în care optați pentru livrarea direct la dumneavoastră.
Adresa de livrare:
Optați în funcție de caz pentru livrarea la adresa dumneavoastră sau la alt destinatar.
Metoda de plată:
Alegeți modalitatea prin care veți plăti comanda, numerar prin ramburs în momentul primirii produsului sau anticipat prin bancă.
O comandă este incheiată cu succes atunci cand vă este afișată (și trimisă pe e-mail) confirmarea comenzii. În momentul procesării comenzii de către poseta.ro și trimiterii coletului către dumneavoastră, veți primi un e-mail prin care veți fi înștiințat că stadiul comenzii este „Expediată”.
Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei alese , puteți să vă autentificați pentru a modifica profilul dumneavoastră sau puteți face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.
Cum plătesc?
- Online: In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar „ veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card! - La Livrare: Unele dintre vehiculele de livrare sunt echipate cu POS-uri mobile, permițându-vă să plătiți cu cardul la livrare.

Timpul de livrare:
Durata de expediere a comenzii variază între 3 zile și 10 zile lucrătoare:
Dacă produsul dorit de dumneavoastră se află deja în stoc (ca model, culoare și tip de piele) veți intra în posesia acestuia în 3-4 zile.
Dacă produsul dorit de dumneavoastră nu se află în stoc, atunci el va trebui fabricat și în acest caz veți intra în posesia acestuia în aproximativ 10 zile lucrătoare (7-8 zile fabricarea produsului + 1-2 zile expedierea acestuia).
PRODUSELE CARE AU TERMEN DE LIVRARE 10 ZILE SUNT FABRICATE LA COMANDĂ.
Produse achiziționate din stoc / produse achiziționate la comandă.
Produse achiziționate la comandă
Se consideră produs la comandă orice articol afișat pe site care nu există în stocul nostru și care se fabrică la solicitarea clientului. La cerera clienților noștri putem fabrica majoritatea modelelor de poșete afișate pe site, pe alte culori decat cele expuse, în limita stocului de materiale disponibil.
În cazul produselor fabricate la comandă se va achita un avans de 50% din valoarea totală a comenzii, pe baza unei facturi proforme emise de firma noastră după plasarea comenzii dvs. (factura proformă o veți primi pe adresa de e-mail indicată de dvs. în formularul de comandă). Restul de 50% se va achita ramburs la curier în momentul livrării coletului.
Returnarea sau schimbarea produselor
În situația în care sunteți nemulțumit de produsul primit, îl puteți returna în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat ( să aibă etichetele atașate, ambalajul original, și documentele care l-au însoțit). În maxim 30 de zile de la data returnării, vă vom înapoia contravaloarea produsului în contul dumneavoastră, pe care ni-l veți transmite odată cu cererea de returnare a produsului.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client.
ATENȚIE!!! În cazul produselor „la comandă” (conform specificațiilor clientului legate de tipul de piele și culoare) nu se acceptă retururi. Orice produs care nu mai există în stoc și în cazul căruia clientul este de acord cu fabricarea acestuia, este un produs „la comandă” și nu poate fi returnat.
*Ordonanța Guvernului 130/2000 cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008 referitoare la produsele realizate după specificațiile clientului:
CAPITOLUL II
Dreptul de denunțare unilaterală a contractului
Art. 10. – Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de servicii a căror execuție a început, cu acordul consumatorului, înaintea expirării termenului de 10 zile lucrătoare prevăzut la art. 7 alin. (1);
b) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid
Suma înapoiată cat și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Suma înapoiată este formată strict din contravaloarea produselor.
Schimbarea produsului cu un alt produs.
Dacă nu sunteți mulțumit de produs, îl puteți returna și alege un alt produs în locul celui returnat. Schimbarea produsului cu un alt produs este posibilă doar dacă produsul pe care doriți să-l schimbați este comandat din stoc.
În toate situațiile costurile de returnare sunt suportate de către client.
